دانلود رایگان برنامه ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام
دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید
دریافت جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید و کامپیوتر
پربازديدترين مطالب

دانلود رایگان برنامه ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

دانلود رایگان برنمه ذخیر عکس اینستاگرام . دانلود رایگان برنامه های پولی کافه بازار . دانلود رایگان برنامه ذخیر فیلم اینستاگرام . دانلود رایگان برنامه های کافه بازار . دانلود برنامه های اندروید . دانلود برنامه ذخیر عکس و فیلم اینستاگرام اندروید . دانلود برنامه های اندروید . اندروید . دانلود برنامه سیو کردن عکس و فیلم اینستاگرام

 

 

 

توسط این برنامه ، دیگر نیاز به گرفتن عکس از صفحه نمایش ( ScreenShot )، برش و ذخیره عکس ( که کیفیتی بسیار پایین تر از کیفیت فایل اصلی دارد ) نیست و میتوانید عکسها و فیلمهای مورد علاقه خود در اینستاگرام را در دستگاه خود ذخیره نمائید و هر زمان که نیاز داشتید ، از گالری دستگاه خود ، آنها را مشاهده نمائید .

روش کار این برنامه با تمامی برنامه های مشابه فرق دارد و نیاز به کپی کردن لینک ، خروج از اینستاگرام ، ورود به برنامه دیگر و دانلود عکس یا فیلم نیست ...

با این برنامه فقط کافیست که گزینه Copy share url را لمس کنید .. همین...
با این کار عکس یا فیلم دانلود میشود و در گالری شما قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده فیلم کارکرد این برنامه قبل از خرید آن میتوانید به پیج App4You_Group در اینستاگرام مراجعه و نحوه دانلود فیلم و عکس را مشاهده نمائید.

نکته مهم :
حتما قبل از خرید برنامه با کلیک بر روی سه نقطه پایین عکسهای مد نظر خود در اینستاگرام ، از اینکه امکان ذخیره عکسهای پیج مورد نظر وجود دارد یا خیر اطمینان حاصل نموده و سپس اقدام به خرید برنامه نمائید .
ذخیره عکسهای موجود در برخی از پیجها ، توسط ارسال کننده بسته شده است و امکان ذخیره عکس وجود ندارد .

نبودن گزینه copy share url هنگام کلیک بر روی سه نقطه پایین عکس در اینستاگرام ، بیانگر مسدود شده ذخیره عکس است .

معمولا پیج هایی که برای فالو کردن نیاز به تائید دارند ، ذخیره عکسشان مسدود است .

این برنامه ، عکسها و فیلمهای مورد نظر شما در اینستاگرام را با کیفیت اصلی و با یک اشاره در دستگاه شما ذخیره مینماید . میتوانید عکسها را زوم نمائید و توسط بلوتوث و یا سایر برنامه ها ( وایبر ، واتس آپ ، تانگو ) به دیگران ارسال نمائید.

توجه : امکان دانلود از صفحاتی که Private هستند وجود ندارد.

نکته : در صورتیکه , برای عکس یا فیلمی گزینه copy share url وجود ندارد, این محدودیت از طرف برنامه اینستاگرام اعمال گردیده است و فقط عکس یا فیلمهائی امکان دانلود را دارند که گزینه copy share url برای آنها فعال باشد.

بدیهی است هر گونه سوء استفاده از تصاویر ذخیره شده برنامه , هتک حریم خصوصی افراد تلقی شده و مسئولیت آن بعهده شخص استفاده کننده میباشد.
بدلیل اینکه فرمت فیلمهای اینستاگرام Mp4 است ، بهتر است که از پخش کننده استاندارد گوشی استفاده نمائید . بعضی از پخش کننده ها فقط صدای فیلم را پخش میکنند.

برنامه دارای قسمتی برای نمایش فایلهای ذخیره شده است که تصاویر و فیلمها را بصورت مجزا بترتیب زمان دریافت ، در لیستی به نمایش در می آورد و امکان حذف و ارسال آنها وجود دارد.

فقط کافیست به اینترنت متصل باشید و قبل از استفاده از برنامه اینستاگرام ، این برنامه را فعال نمائید تا امکان دانلود تصاویر و فیلمها ، به برنامه اضافه گردد.

 

 

لینک دانلود : دانلود

منبع : www.amirkhan6.ir


مطالب مشابه:

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر

دانلود ایمو مسنجر برای کامپیوتر

دانلود واتس اپ برای کامپیوتر

دانلود بیتالک برای کامپیوتر

دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود تلگرام فارسی برای کامپیوتر

دانلود تلگرام پلاس برای کامپیوتر

دانلود بازار برای کامپیوتر


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط kaveh

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به دانلود رایگان اینستاگرام تلگرام واتس اپ کامپیوتر اندروید آن مي باشد.